Безкоштовний тест-драйв.
Наш фахівець докладно розповість про цей інструмент і продемонструє його переваги.
Наш фахівець докладно розповість про цей інструмент і продемонструє його переваги.
Інформаційні технології, що рухають бізнес вперед!
CBT S&OP (Sales and Operation Planning)
CBT S&OP – інструмент для автоматизації безперервного бізнес-процесу трансформації стратегічного плану компанії в набір конкретних дій для його втілення.
Дозволяє здійснювати підготовку цільових планів продажів і запускати процедуру узгодження шляхом поетапного моделювання на різних рівнях деталізації з встановленим рівнем доступу.
Процес Sales and Operation Planning включає планування і узгодження продажів, а також і інші важливі бізнес-процеси планування, про другу частину часто забуваємо. Ми можемо сміливо брати прогноз продажів на найближчий короткостроковий період, уточнювати їх замовленнями, і відразу використовувати як потреба в управлінні ланцюгами поставок. Але якщо ми говоримо про більш стратегічному плануванні, то відповідальність за верхнеуровневие показники несуть інші відділи: маркетинг, продажу, закупівлі, логістика, фінанси.
На стратегічному рівні потрібно управляти регламентами узгодження, версіями планів, декомпозицией і фіксацією, цінами, термінами, бюджетами, експертними оцінками та іншими різними факторами, які не можна зібрати і організувати в єдиному інформаційному просторі без програмних інструментів.
Наприклад, стратегічне планування дозволяє оцінити наскільки забезпечений річний план продажів щодо виробничих потужностей компанії і зрозуміти куди необхідно робити капітальні інвестиції. Управління версіонуванням планів дозволяє перейти компаніям на ковзний метод планування і дає можливість відстежити динаміку зміни планів щодо зовнішнього середовища і цілей компанії.
Продажі забезпечують бюджет доходів, фінанси – бюджет витрат, а зіставлення даних бюджетів дає можливість оцінити планову маржинальність продукції і прибутковість компанії на стратегічному горизонті. Джерела поповнення як бюджету доходів так і бюджету витрат повинні бути відображені і обгрунтовані в планах S&OP. Наприклад відділ закупівель повинен відобразити як бюджет витрат на сировину матеріали з довгим плечем поставки, так і витрати на постійно мінливу упаковку. А відділ логістики як витрати оренду і амортизацію транспорту для своїх товарів, так і транспортні витрати на доставку сировини і матеріалів.
Тільки єдина система управління планами S&OP дозволяє оцінювати потенціал розвитку ланцюга поставок і відслідковувати можливі вузькі місця при втіленні планів в реальність.
CBT S&OP – інструмент для автоматизації безперервного бізнес-процесу трансформації стратегічного плану компанії в набір конкретних дій для його втілення.
Якщо у вас таке ж «КІНО»?
СВТ S&OP – Узгодження продажів та операцій
Не вимагає періоду адаптації до інтерфейсу. Копіюйте осередки, проведіть, міняйте угруповання. Всі переваги Excel поліпшені і доповнені угрупованнями даних, це дозволить відмовитися від зведених таблиць.
Директору важливі загальні цифри, а вам потрібні детальні – розподіліть дані миттєво. Корегуйте детальні цифри і угруповання – миттєво дивіться як змінюються загальні цифри.
Дозвольте продажу підглядати за маркетингом і навпаки. Міняйте свій сценарій, використовуйте дані інших підрозділів, перевіряйте будь-які гіпотези продажів оцінюйте результат в обсязі майбутнього профіту. Щоб бачити всю картину додайте 50 колонок і 10 000 рядків – відбір допоможе вам в зручності.
Моделюйте кейси на декількох сценаріях. Роздавайте сценарії різних підрозділах. Використовуйте сценарії як джерела даних для будь-якої звітності. Проводьте план-фактний аналіз ефективності.
Завантажте кількісний прогноз з cbtDemand. Використовуйте план S&OP в розподілі товарів по бізнес-юнітам в cbtDRP. Оцінюйте можливості виробничої програми cbtAPS за планом S&OP. Використовуйте замовні товари з плану S&OP в cbtMRP. Використовуйте будь-які джерела для побудови планового P&L.
Отримуйте всі зміни і примітки. Слідкуйте за зміною конкретної цифри, не важно вона детальна або підсумкова. Заморозьте цифри і нехай всі про це знають. Або сховайте цифри для конкретних користувачів – тим самим виключіть випадкові помилки.
перехід від планування раз на рік або квартал до оперативного планування при будь-якій зміні умов внутрішнього середовища або зовнішнього ринку. Щотижневе регламентоване перепланування і щоденна актуалізація.
матеріальних, людських і інших ресурсів завдяки централізованому управлінню запасами продукції, планами продажів, розподілом продукції і сировини.
за рахунок взаємодії всіх підсистем Supply Chain Planning - виявлення «вузьких місць» і вирішення питань здійснюється в максимально оперативному режимі.
ефективне планування дозволить позбутися від методів «гасіння пожеж» і «латання дірок». Рішення будуть спрямовані на довгостроковий ефект і стабільність бізнесу.
про ситуацію, наші успіхи 10 - 50% у клієнтів.
сценарне планування і відкритість процесу дозволяє всім учасникам бачити загальну картину, при цьому на детальному рівні свого сценарію - моделювати і перевіряти будь-які гіпотези продажів.
гнучкість Excel і надійність серверної бази даних дозволить не втратити жодного зміни, робити акценти і стежити на важливими цифрами. А також позбавить вас від необхідності в численних розсилках та телефонних «підтвердженнь».
у виробництві - продуктивності і переналадок. У поставках клієнтам - наявність замовних позицій. У закупівлях - вартість і наявність сировини і матеріалів.
дає обґрунтованість прийнятих рішень і дозволяє захистити свій результат у вашій частині діяльності компанії.
складайте плановий P&L і дозвольте фінансовому відділу резервувати для вас кошти в першу чергу.

The SCM scheduling tool reduced the operational scheduling cycle to 1-2 hours per day, allowing several iterations of adjustments per day instead of 2 times a week earlier and only partial daily rescheduling; reduce the staff of planning managers from 8 people to 3 people; conduct in-depth analysis with fewer resources, and receive operational calculations instantly; reduce inventory levels by 30%!
At the same time to increase the level of customer support by 2-3%, which is currently 96-98%; We were able to increase the freshness of products for shipment to customers by 33% and reduce the level of write-offs of expired products in warehouses by 17%; strengthen control over the correctness of the tasks of the automated system through automatic calculations, visual inspection of inventory levels, analysis of changes in plans and incoming data. The implementation of the CBT SCM software solution has contributed to the growth of the business, and the results have exceeded our expectations.
Special algorithms have been developed for Danone Ukraine to take into account the specifics of production, storage and distribution of perishable, as well as shelf life management. Under these conditions, the response time to changes in needs or production plans may not be calculated in days or weeks to manage replenishment.
The SCM scheduling tool reduced the operational scheduling cycle to 1-2 hours per day, allowing several iterations of adjustments per day instead of 2 times a week earlier and only partial daily rescheduling; reduce the staff of planning managers from 8 people to 3 people; conduct in-depth analysis with fewer resources, and receive operational calculations instantly; reduce inventory levels by 30%!
At the same time to increase the level of customer support by 2-3%, which is currently 96-98%; We were able to increase the freshness of products for shipment to customers by 33% and reduce the level of write-offs of expired products in warehouses by 17%; strengthen control over the correctness of the tasks of the automated system through automatic calculations, visual inspection of inventory levels, analysis of changes in plans and incoming data. The implementation of the CBT SCM software solution has contributed to the growth of the business, and the results have exceeded our expectations.
